tisdag 2 april 2013

Månadens fråga

i mars!
Jag började med det här en bit in i månaden så det blev inte så många som hann rösta.
Det kanske blir fler nu när april blir hel månad.

Men frågan i mars löd:
Vart rullar husbilen i sommar?

Svenskaste svenskt!

Resultat:
Sverige 58%
Tyskland 16%
Italien 11 %
Norge, Kroatien och Frankrike fick alla 5 % av rösterna.

För vår del böjer vi oss för majoriteten och åker i Sverige!
Vi har en del musikupplevelser på gång så det blir ingen långresa i Europa så som vi gjort de senaste åren!

Lev väl!

3 kommentarer:

  1. Jag är nog lite senil... kommer inte ihåg om jag svarade på frågan i mars... kommer inte ens ihåg att jag såg frågan då... hmm...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den omröstningen måste jag ha missat, jag hade röstat på Spanien. Kram.

    SvaraRadera
  3. Vi åker också i Sverige i år. Så vi ses kanske innan Elmia:-) Kram

    SvaraRadera