lördag 16 februari 2013

Caravan Sthlm lör

och dags för återbesök!

Mässor tycker jag är kul!
Man får se mycket och träffa massor med trevliga människor!

Fina bilar var det gott om!

Inte tungt att tömma den här toan inte!

Barnen skall också roas!

Barbro Svensson underhöll oss i dag!

Syns det att han rodnar?

Bilden ljuger. Irene vill inte byta!

Fina lösningar på små ytor, men för yngre!

Detta märke närmar sig vårt!

Stora, men jag vill inte!

Näe!
Jag vill inte ha en bil i bilen! Cykel är bra, möjligen en liten hoj så småningom!

Lev väl!

2 kommentarer:

  1. Det var roligareatt följa med på mässan än att titta på melodifestivalen, tror att vi är riktigt trötta på det. Tur att vi har en TV-box som man kan spela in på och se på istället. Toaletten verkar vara smart. Håller med om de där jättebilarna. De är bara för stora, och vi tycker vi kommer fram bättre i en mindre och sedan ha cyklar med. Vill man se mera kan man ju hyra en bil. Tack för titten! Kram 3 M

    SvaraRadera
  2. Jag önskade en sak på mässan...det var Cabby toan:-) den skulle jag verkligen vilja ha. Annars är jag nöjd med våran bil:) ha en bra fortsättning i helgen:) Kram

    SvaraRadera