lördag 10 november 2012

Fredagskväll

i Bohuslän!

När Gustav kom hem så gick vi ner till hans föräldrar!

Eftermiddagskaffe med hembakat hos Inger och Donald!
 

Min nya kompis! Han bäddade med min jacka och sov gott bredvid mig på kökssoffan!
Det finns risk att jag blir med hund!
 

Kvällen inleddes med lite provning!
 

Senare kom Gustavs två pojkar med sambos!
De bor grannar nära!
De bjöd oss på Tacos!
En trevlig kväll som slutade först när det blivit lördag!
 
I dag tar vi nya tag!
 
Lev väl!

4 kommentarer:

  1. Låter härligt gött med lite provning !!!
    Att umgås med djur är härligt,vi saknar vår
    Perserkatt otroligt mycket,känns tomt utan !!
    Får se om vi hittar en ny vän framöver som vi
    kan ha med oss i Husbilen !!

    Ha det gott....

    SvaraRadera
  2. Vinprovning är ju aldrig fel och att bli med hund låter inte heller fel :) Är uppvuxen med vovve men som vi jobbar och står i fungerar det tyvärr inte med en vovve för oss. Ha en bra helg hos vännen :)

    SvaraRadera
  3. Du verkar ha det riktigt härligt:) inte dumt att bli bjuden på middag:) jag skulle vilja ha en liten hund som sällskap. Men tyvärr går inte det, när jag är både allergisk o astmatisk. Ha det fortsatt trevligt. Kram

    SvaraRadera
  4. Du har härlig stämning runt dig! Ha dé fortsatt bra!

    SvaraRadera