torsdag 23 augusti 2012

Västervik

återser vi!


Lunch vid Emån!   Här lever den sällsynta fisken Mal!
 


Husbilsparkering vid hamnen! 8 kr./ tim 9 till 18! Gratis toa! Bra!

Ett och annat trähus även i Västervik!


Fin sommarstad!

Här sjungs det visor på sommaren!

Måste väl ha navigerat fel!

Jag har nog tjatat för mycket om den blå himlen!
Det regnade av och till från 7 på morgonen till 5 på eftermiddagen i går!

På kvällen klarnade det upp!

Jag tittade ut genom fönstret 4 på morgonen! Det var så vackert att jag gick ut och fotade!
Jag har ingen kamera med när vi är ute och åker! Tycker att det funkar med Iphone!
Det är så många apparater som skall laddas ändå! När vi fricampar kan vi ju bara ladda när vi kör!

Staden vaknar upp!


Lev väl!

3 kommentarer:

  1. Det är ju det jag menar... ut med kameran på morgonen - då är det vackert! Det blir ju jättebra bilder med din Iphone, så varför släpa på en kamera...
    Västervik har jag varit, men det var ganska länge sen... dags för återbesök alltså :)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina vykortsbilder du tog kl 04.00:) det är då det mesta är som bäst. Då är allt så lugnt o fridfullt:) ha det gott. Kram

    SvaraRadera
  3. Åter härliga bilder! Skaffar ni en inverter, så går det ladda när ni står still. Ha de!

    SvaraRadera