söndag 22 juli 2012

Arkösund III

Vi tog en långpromenad och hittade platsen där jag tältade 1970!

Från utsiktsplatsen!

Här låg vi i tält 1970!


Här mellan grindstolparna blev jag uppskriven av vakten när jag kom hem på nattkröken!

Vi drack förmiddagskaffe på vandrarhemmet! De hade hittat Folkblad från 1940!


Vi lufsade runt på dagen. Tittade på folk, båtar och den sköna naturen!

På kvällen dags för teater!
Lösgodis, en komedi!

Fantastiskt duktiga amatörer!
Lika bra som teatrarna i Stockholm!
Solsken!
Vi fick oss många glada skratt!




Massor med publik!



Nu har vi ätit frukost i Strålande sol! Inte en regndroppe sen vi kom i fredags!

Ingen av oss vill åka hem!

Lev väl!

5 kommentarer:

  1. Så härligt det är. Det är så vi längtar hem!
    Ha dé!

    SvaraRadera
  2. Men vad ni har tur med vädret:) Vad trevligt att ni hade så bra väder. Sen...ett gott skratt förlänger livet:)Sköt om er. Kram Deciree

    SvaraRadera
  3. Ser väldigt trevligt ut! Hm... och varför skulle de inte vara lika bra som i Stockholm?
    Kul med de gamla tidningarna... och tänk att du hittade platsen där du tältade...
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppsan!

      Lika bra som yrkesskådespelare menade jag,
      men det skrev jag inte!

      Radera
  4. Visst är det något speciellt med lumparminnen, men det kommer dagens ungdomar inte att ha några. Det är roligt att det finns entusiaster som med själ och hjärta engagerar sig i olika amatörteatrar landet runt. Ett mycket trevligt inslag på många ställen i sommarsverige. 3M

    SvaraRadera