söndag 6 maj 2012

Lördagskväll

i Glansgruvan!

Jennifer, Johanna och Jim kom ut till landet för att träffa Farfar och Farmor en lördagskväll, jättekul!

Camilla grillade ute men vi åt inne, småkallt! En mycket god middag med Fläskytterfile´ och därefter Chokladmousse´!

En mysig kväll där vi hann med att prata om både ditt och datt med barn och barnbarn!
Jennifer, Johanna och Jim är ju så stora nu så de är med på alla samtal!

Skärblacka Bruk! Där var jag anställd 23 1/2 år!

Glanbadet! Här badade jag som barn! Åkte tåg hit med Ånglok! Det är sant jag minns!

Johanna och Jim! Koncentrerade på tekniken!

Jennifer likaså!

Ska de va så svårt att få ordning på datorn!

Kan de va så spännande att se en LapTop!

En slät kopp med värdparet innan vi åkte hemåt!
Lev väl!

2 kommentarer:

  1. Glanbadet besökte jag också ibland, men inte så ofta. Det var något alldeles extra att få åka dit.Verkar som det har växt igen. För mig var det mest bad i Prästensäng eller Måren.
    Ha dé gott!

    SvaraRadera
  2. Ser ut som det blev en underbar helg med barn och barnbarn :)
    Glanbadet åkte vi till med vår lilla båt när barnen var små. Då bodde vi i Lövhagen och hade båten nere i strömmen - det var tider det :)
    Ha en bra måndag!
    Kram

    SvaraRadera