söndag 29 januari 2012

Sonen

Conny och sonhustru Camilla kom på besök!

Kom i går och åkte i dag hem mot Norrköping igen. Vi hade en trevlig dag, lunch hemma och sedan ett restaurangbesök i går kväll.

Conny och Camilla blev ensamma i stora huset i slutet av förra året. Alla tre barnen flyttade hemifrån under tiden augusti till december.

Jennifer 22, Johanna 20 och Jim 19 har alla tre arbete och flyttade i nämd ordning in i varsin lägenhet i Norrköping.

Det måste blivit tomt och en smärre chock den första tiden. Men det är ju livets gång och roligt för barnen att stå på egna ben.

Det blir ju en ny situation för föräldrarna, att helt plötsligt vara fria och få hitta på saker på egen hand. Det blir lite konstigt i början men nu får de vänta på livets efterrätt!







Lev väl!

2 kommentarer:

  1. Tänk vad tiden går... minns när våra söner flyttade hemifrån och tomheten innan jag vande mig vid att det bara var jag och Lasse kvar i huset - och så vår gamla katt och mormors hund...
    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  2. Jag minns att jag köpte mycket mjölk som fick kastas, sedan barnen flyttat. Visst var det en rejäl omställning.
    Ha dé!

    SvaraRadera