tisdag 17 januari 2012

Motion

i lagom dos skall va bra för kropppen sägs det.

Vi tycker om att cykla, de hänger med där bak nästan alltid. Mer om det en annan gång.

Nu under November - Februari blir det promenader, och jag går ofta på dagarna när hustrun arbetar.

När vi köpte Husbil så sålde vi personbilen, jag tycker det får räcka med en bil.
Nog mycket att hålla ren och i ordning.

Det går ju bra när vi bor som vi gör, nära till allt.
Inom promenadavstånd har jag fyra köpcentra med i princip alla stora affärskedjor som finns i Sverige.
Jag har alltid med mig min bästa vän, vi har ingen hund, ryggsäcken.

Ryggsäcken är toppen att transportera grejor i, man kan bära rätt mycket och ändå gå lös och ledig.

På vägen ut har jag returer av olika sort och hem kommer jag med varor av olika slag, det kan kallas att förena nytta med nöje och det funkar hur bra som helst!

Lev sunt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar